Civil Centrum Közhasznú Alapítvány
A Civil Centrum Közhasznú Alapítvány célja, hogy a Magyarországon bejegyzett non-profit szervezetek működését erősítse, hatékonyságukat növelje annak érdekében, hogy társadalmi szerepvállalásuk növekedjék. Az Alapítvány alaptevékenységeként végzi fejlesztő, tanácsadó munkáját, segíti mindazon non-profit civil szervezeteket, melyeknek fontos célja, hogy szakmailag kiváló munkát végezzenek. Az Alapítvány törekszik arra, hogy segítse az újonnan alakult non-profit civil szervezeteket a tevékenységük megkezdésében, beindításában, hogy mihamarabb képessé váljanak arra, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassák klienseiknek, célcsoportjaiknak.
ALAPÉRTÉKEINK:
Korszerűség - Megbízhatóság - Elhivatottság - Tudatosság
A hazai és nemzetközi "jógyakorlatok", fejlesztések figyelembe vételével, innovatív megoldások, kreatív technológiák alkalmazásával törekszünk megújulásra, megtartva a kijelölt irányokat, szellemiséget.
SZOLGÁLTATÁSOK:
Kommunikációs Iroda
Ha sok a feladat, de kevés az ember és az idő, ha nincs a közelben gyors és költséghatékony alvállalkozó, akkor érdemes igénybe venni a Civil Centrum Közhasznú Alapítvány kizárólag civil szervezetek számára kidolgozott szolgáltatását. A Kommunikációs Iroda profi szakemberekkel dolgozik: gyorsan, naprakészen, megbízhatóan.
Civil adminisztráció
Miként működik a felügyelő bizottság?
Törvényes a közgyűlés, a kuratórium döntéshozatala?
Szervezetük rendelkezik a jogszabályoknak megfelelő belső szabályzatokkal?
Ilyen és ehhez hasonló kérdések, naponta felmerülnek a szervezetek életében.
Irodánk vállalja a szükséges iratok elkészítését, segítséget nyújt a törvényes működés megteremtésében.
Alapszabály készítés
SZMSZ
leltározási szabályzat, pénzkezelési szabályzat, selejtezési szabályzat
Ügyviteli szabályzat
(pl: irattározás, bélyegző használat, stb.)
Közgyűlés, kuratóriumi ülés, felügyelő bizottságok üléseinek jogszerű szervezése, bonyolítása
Általános szolgáltatások
Tanácsadások:
- stratégiai tervezés
- önkéntes menedzsment
- projekt menedzsment
- adományszervezés (adománygyűjtő kampányok, 1 % gyűjtése, stb.)
- érdekérvényesítés, érdekképviselet
- kommunikáció és marketing
- irodai adminisztráció
- civil szervezetek létrehozása, működtetése
- szervezetfejlesztés
- minőségügy
- informatikai tanácsadás
Tanácsadásaink szerdánként 9.00 – 17.00 óra között előzetes bejelentkezés, időpont egyeztetés után vehetők igénybe. Egyedi esetben, speciális szervezeti kérdésekben más időpontokban is szívesen állunk rendelkezésre.
Fejlesztő tevékenységek:
- Együttműködések elősegítése civil szektoron belül, valamint szektorok és ágazatok között, helyi szakértők közreműködésével.
- Specifikum: látássérülteket segítő szervezetek számára „akadálymentes” tréningek tartása
- Civil ügyintézők képzése, az Ifjúsági Unió Civil Számadó Szolgálatával együttműködve.
- Civil Kiválóság Védjegy c. program szervezése, a Szövetség a Kiválóságért Egyesület partnerségével.
- Szervezetre szabott segítségnyújtás, mentorálás, a civil szervezetek önértékeléséhez, működési folyamataik bevezetéséhez, fejlesztéséhez.
Szolgáltatásaink előzetes egyeztetés után vehetők igénybe.
További szolgáltatásaink, egyedi megállapodások alapján:
Tréningek, workshopok, előadások tartása és szervezése
- Projektmenedzsment tréning
- Marketing kommunikációs tréning
- Pályázatíró tréning
- Csapatépítő tréning
- Látássérülteket segítő szervezetek számára „akadálymentes” tréningek tartása
- Érdekérvényesítés, érdekképviselet
Audiovizuális szolgáltatások
- Szervezetek saját oktatóanyagainak készítése multimédiás oktató dvd és online formában
- Videó és fotó dokumentáció készítése programokról, projektekről, képzésekről rendezvényekről, szervezetekről
- Audiovizuális disszemináció készítése projektekről, az eredmények terjesztéséhez. Adó 1% reklámfilm és egyéb adománygyűjtést segítő reklámanyagok készítése
- Arculattervezés, promóciós anyagok készítése
Képzések, tájékoztatók, konferenciák szervezése
Fejlesztések és szakmai tervezések lebonyolítása
- komplex szervezetfejlesztés
- szervezeti stratégia tervezése
- kommunikációs kampány tervezése
- adománygyűjtő kampányok tervezése és kivitelezése
- menedzsment területek (adminisztráció, emberi erőforrás, pénzügy, forrásteremtés, marketing, szervezeti kommunikáció) stratégiai fejlesztése
- Kiadványok, szóróanyagok tervezése, szerkesztése, nyomdai előkészítése
Alapadatok
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság nyilvántartásai:
www.hellowork.hu - adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-58499/2012.
www.elerhetovaltozas.hu - adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-58500/2012.
Név: |
Civil Centrum Közhasznú Alapítvány |
Székhely:
|
8000 Székesfehérvár, Rákóczi utca 25.
|
Szolgáltató iroda:
|
8000 Székesfehérvár, Jancsár utca 25.
|
Adószám:
|
18497719-1-07
|
Bankszámla:
|
OTP Bank Nyrt.11736006 – 20368586
|
Nyilvántartásba vétel:
|
Pk.60.065/2005/4/1 842. sorszám
|
Jogerőre emelkedés:
|
2005.09.23
|
Ksh szám:
|
18497719-9499-569-07
|
Felnőttképzési Nyilvántartási szám:
|
00829-2010
|
Közérdekű önkéntes foglalkoztatás regisztrációs száma: |
00041, Határozat száma: 26473-1/2005 |
Alapító:
Szabó Zoltán
A Civil Centrum Közhasznú Alapítvány Kuratóriumának tagjai
Elnök:
dr. Gayorné Molnár Ágnes
Kuratóriumi tagok:
Trencsényi Judit
Rancz Lajos
A Civil Centrum Közhasznú Alapítvány Felügyelő Bizottságának tagjai
Elnök:
Tóth András
Felügyelő Bizottsági tagok:
Rácz Andrea
Szabó Péter
A Civil Centrum Közhasznú Alapítvány munkatársai:
Farnady Judit
Szántó János
Hollósi Tibor
Tóth Karolina
Civil Centrum Közhasznú Alapítvány
Levelezési cím:
8000, Székesfehérvár, Jancsár utca 25.
Telefonszám:
+36 30 270 4521
E-mail:
civilcentrum@gmail.com
info.civilcentrum@gmail.com
Facebook:
www.facebook.com/civilcentrumalapitvany
Honlap:
www.civilcentrum.hu